Book of secrets

I dag har varit en riktigt bra dag. Solen har strålat från klarblå himmel och det har varit 8 grader varmt ute. Började dagen, ja förutom med att äta då förstås :-), men en skön tur i Slottskogen. Det är nästan svårt att slita sig och gå in när det är så vackert väder ute men kroppen säger sitt den med. På eftermiddagen längtade både jag och pojkvännen ut igen så då tog vi bilen och åkte ner till havet. Loke den galningen försökte bada men han vet ju inte vad kyla är den hunden. Vi satt på en klippa i godan ro ett tag och mös. På stranden brevid var en pappa med sin lille son och grillade, gissa om man blev sugen. Givetvis glömde jag den nyladdade kameran hemme, det hade varit roligt att ta lite fina bilder.

Nu i kväll så har vi varit på bio och sett National treasure II. Filmen var två timmar lång och klart sevärd om man gillar den typen av film. Över huvud taget tycker jag alltid att Nicolas Cage är bra i sina filmer. Klart som korvspad mumsade vi popcorn och drack cola i långa banor *mums* Måste även säga att vår nya biograf Bergakungen är en riktig höjdare på alla sätt och vis!

image15

Kommentarer
Postat av: enioreh

Låter som en härlig dag!

Gillar också Cage som fan, men senaste filmen jag såg med honom var INTE bra. Sett "Wicker man"? Om inte - du har inte missat någonting. Filmen började bra, men jag blev oerhört besviken ju längre den gick och slutet var skrattretande. :(( "Matchstick Men" däremot, är en av mina filmfavoriter. :)

2008-02-10 @ 10:29:50
URL: http://blog.enioreh.com
Postat av: Lina

Låter som en riktigt härlig dag!!! Men du...var det barnet eller grillningen du blev sugen på ;-)

Johans pappa bor ju precis vid Bergakungen och tycker också det är kanonbra!

Kramis kramis

2008-02-10 @ 20:01:00
URL: http://kickme.to/hundarna
Postat av: Josefin

Haha, ja än så länge är min biologiska klocka lugn, jag tar korven tack ;-)

Ps: vi MÅSTE träffas snart Lina!

2008-02-10 @ 20:14:45
Postat av: Lina

Jag håller med dig du! Så snart mitt liv har lugnat ner sig lite (har en del planer som du snart ska få ta del av) så packar jag in mig och hundarna i bilen så drar vi till havet och gör en repris av våran vårdag där för ett par år sedan. Lite vin, lite räkor och massa godis!

Kram Kram

2008-02-11 @ 13:13:06
URL: http://kickme.to/hundarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0