Ljuset i tunneln!

Ni som har följt min blogg vet ju hur urbota dåligt jag har mått av cellgifterna så ni kan ju ana hur underbart det börjar kännas nu. Aldrig mer (förhoppningsvis)! Nu är det bara strålningen kvar och mediciner i 5 år, men det känns som rena semestern. Jag mår fortfarande lite illa, det sticker i näsan och huvudet känns sönderfrätt, men...DET ÄR ÖVER NU!!

Så fort jag mår bra igen ska jag fira som bara den, hur vet jag inte ännu men firas ska det :o)

I dag har vi tagit tillvara på solen och varit ute vid havet.

image89

image90

image91

image92

image93

image94

image95

image96

Kommentarer
Postat av: enioreh

Wohoo!!! :D

Du måste fira med en kladdkaka.. minst! ;)

2008-04-08 @ 20:37:25
URL: http://blog.enioreh.com
Postat av: Lina

Weiii!!! *Lycka* En kladdkaka räcker inte för att fira, lägg till lite kolakakor på det också ;-)

Vilka ljuvligt vackra bilder du har tagit. Jag gillar speciellt den på snäckskalet!

KRAM

2008-04-08 @ 21:31:52
Postat av: vivi

Vilka fin foton!!! Jag älskar hund och naturbillder!

Ja, och så GRATTIS förståss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-10 @ 15:29:59
Postat av: Maria

Grattis, underbart!
Har du en mailadress tro? Jag skulle vilja fråga dig en sak nämligen.

2008-04-10 @ 15:44:39
URL: http://lissie.se
Postat av: enioreh

Grattis på födelsedagen!

2008-04-12 @ 13:07:15
URL: http://blog.enioreh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0