Stress!

Usch, jag känner mig überstressad hela tiden vilket gör mig både rastlös och jättetrött samtidigt. Jag sover 12 timmar per natt och få tvinga mig upp till slut. Håret rasar och har blivit som papper, det är rätt känsligt för psykisk stress märker jag. Det verkar som om allt som har hänt på sistone hinner i kapp mig nu och sätter sina spår. Koncentrationssvårigheter, huvudvärk, trötthet, dålig aptit , dålig hy osv osv. Fy fanken vad skönt det ska bli sedan när man får lite mer koll på behandling osv, så man kan planera lite mer. Hur jag ska göra med skolan, gå kvar eller ta ett break och gå om nästa år. Mitt i allt detta ska jag flytta, 1:a december tar jag mitt pick och pack och flyttar in till pojkvännen i stan. Min lägenhet är uppsagd och har en ny hyresgäst som väntar. Vilken kalastiming va! Bara tanken på att packa, bära och städa ur hela lägenheten får mig att spy! Jag orkar inte, jag vill bara lägga mig under täcket och sova i ett halvår.

Jag är i alla fall ihopläkt nu, lite öm fortfarande bara och jag kan inte kasta pinnar åt vovvarna ännu :-) Hade planerat att gå till skolan idag men vaknade som en zombie med rejäl huvudvärk. Det får bli i morgon i stället.

Ska trösta mig med banankakan jag lyckades slänga ihop i går *sniff*

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj, du får ta det lugnt. Det är jobbigt att vänta. Det är det som är det värsta av allt. Det blir bättre när behandlingen kommer igång. Väntan gör en rastlös men väldigt trött. När behandlingen kommer igång känns det som man äntligen kan sätta sej på rumpan och pusta ut.
Mmm, gott med banankaka. Jag kan nästan känna lukten ända hit;=)
Kram alexandra

2007-10-22 @ 22:47:33
URL: http://www.alexandra.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hoppas du återfår lite styrka snart. Tänk bara på hur skönt det ska bli när allt är klart ;-)

2007-10-24 @ 22:12:38
URL: http://blogg.alltomhundar.com/voffas
Postat av: Mika

tassade förbi och läste ditt blogg....fasen vad tufft du/ni har det just nu...allt blir upp och ned....sänder varma och styrkande tankar till er! Kommer följa din kamp! Mvh // Mika

2007-11-22 @ 20:34:15
Postat av: Mika

tassade förbi och läste ditt blogg....fasen vad tufft du/ni har det just nu...allt blir upp och ned....sänder varma och styrkande tankar till er! Kommer följa din kamp! Mvh // Mika

2007-11-22 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0