Dypölar!

I dag känns min hjärna helt utbränd. Visserligen sov jag alldeles för länge idag och då brukar jag alltid må lite kasst, men jag tänker också för mycket nu. Inte bara på cancern utan på allt. Synapserna blixtrar, hjärnan går på högvarv och kan inte slappna av. Käkarna är spända och tinningarna stramar. Att jag är lite slarvig med maten gör ju inte saken bättre. Ungefär som när man har druckit för mycket kaffe och får en överdos på koffein, så känns det. Blä!

I morgon ska jag skrivas i på sjukhuset. Det kunde visst ta hela dagen med undersökningar, provtagningar lungröntgen och väntetider. Lånade en bok i fredags på skolan (läser till teckentolk, 4 år) för att ha med mig, fortsättnignen på Grabben i graven brevid. Givertvis kunde jag inte hålla mig så nu har jag ju redan läst en bra bit av den så idag får jag åka till ICA Maxi och försöka hitta en ny bok. Jag som tänkte vara så smart och slippa den kostnaden. Tålamod är inte min starka sida precis :-)

Finns det inga smilisar i den här bloggen heller?

Fotade mina och pojkvännens ögon i går till en tråd inne på KP. Kikade på bilderna och insåg att medan PJ har fått både regnbågen och ett solglittrande medelhav i sina så ser mina ut som två dypölar. Japp, bara att inse, livet ÄR orättvist *fnys*

image2

image3

Kommentarer
Postat av: enioreh

Äsch, trams heller. :) Du har fin ögonfärg, så det så. ;)
Ska tänka på dig lite extra imorgon. Du fixar detta! *kram*

2007-10-07 @ 17:03:51
URL: http://blog.enioreh.com
Postat av: Lisa

Hihi, du och jag har samma ögonfärg. Hade en kompis som en gång sa (under ett bråk) att hon inte var rädd för mina diarréfärgade ögon. Tack för den du, tänkte jag. Händer att den kommentaren dyker upp i huvudet, ofta när jag tar på mascara, och jag kan inte hjälpa det men jag brister alltid ut i skratt.

2007-10-07 @ 18:29:11
Postat av: Lina

Säger som Eni - TRAMS! Du har jättefina ögon!
Hoppas läkarbesöket idag går relativt snabbt, så ses vi i morgon!
Kramar

2007-10-08 @ 09:49:50
URL: http://kickme.to/hundarna
Postat av: Regnljus på KP

Jag skulle byta mina blå mot dian bruna any time!
Jag håller tummarna att sjukhusbesöket inte blir såå långdraget under morgondagen.. Lycka till!

2007-10-08 @ 17:11:07
URL: http://www.nogg.se/emmamittimellan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0