En ny ängel i himlen.

I söndags dog Cissi, en bc-syster, endast 35 år gammal. Cancern hade spridit sig till lunga och lever och läkarna kunde inte göra mer. Det gick så fort, endast 4 dagar var hon sängliggande. Hon hade planer och saker på gång, och så bara försvinner hon. Jag tänker på hennes familj, jag tänker på sjukdomen som sliter bort så många från oss.

För övrigt mår jag ganska bra, illamåendet hålls i shack med mängder av rumstempererat vatten. Huvudvärken är stundtals kraftig och några tabletter hjälper inte men jag kan i alla fall sova lite bättre nu än tidigare.

I går var jag och pojkvännen och hämtade ut en peruk till mig. Den var fin och passade mig bra, men det tar nog lite tid att vänja sig vid tanken. Nu står den uppe på bokhyllan och tronar på ett vitt huvud i frigolit. Den ser förvånansvärt äkta ut, trots att jag valde syntethår.

Kommentarer
Postat av: Fanny

God jul! Vi tänker på dig.

2007-12-22 @ 15:07:19
URL: http://www.klickerklok.se
Postat av: enioreh

Nej, så tråkigt! :( Men skönt för henne att hon slapp ligga så länge. En liten tröst i det hela kanske.

Peruk - har du valt en som liknar ditt eget eller något mer "vågat"?

Hoppas du får en lugn och någorlunda normal jul. Och många trevliga klappar! :)

*stor kram*

2007-12-22 @ 15:48:50
URL: http://blog.enioreh.com
Postat av: Sarah

Beklagar sorgen :( Kram och god jul!

2007-12-22 @ 17:28:08
Postat av: stina - puli

god jul josefine!
hoppas du har det bra i jul!
kram!!

2007-12-24 @ 09:18:30
Postat av: Emma/regnljus

God jul. Vi är nog många som tänker på dig och andra drabbade.

2007-12-25 @ 16:56:37
URL: http://nogg.se/emmamittimellan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0