Dag 6

Dag 6 med cellgifter i kroppen och nu äntligen börjar jag må lite bättre. Jag är trött förstås och slemhinnorna är irriterande så näsan är tät och rinnig och ögonen svider något. Insidan av munnen känns död och jag har ingen riktig känsel där. Saker smakar lite märklig och vissa saker luktar skarpt. Magen är lite knepig och igår fick jag kraftiga kramper. Det gjorde så in i norden ont och jag svimmade inne på toaletten. Jag hann att sätta mig ner innan så jag slapp att trilla och slå mig i alla fall. Sedan satt jag där i någon timma, skrek och grät och försökte undvika att svimma igen. Det gick väl sisodär men till slut ebbade kramperna bort. Efteråt var jag helt slut, skakig och kläderna våta av svett. Resten av kvällen tillbringades i sängen och pojkvännen serverade kladdkaka med glass som han hade hjälpt mig att baka tidigare på dagen. Han hade visserligen glömt mjölet men det var mumsigt ändå *fniss*

Nu får vi se vad den här dagen har i beredskap för mig!

Kommentarer
Postat av: Fridah

gud va du verkar vara stark, kämpa vidare!! gott emd kladdkaka också :)

2007-12-17 @ 12:38:28
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Lena

Stackars dig, du tycks ha det klart jobbigare än vad jag hade i början, hoppas att det vänder snart...
Kram
L

2007-12-17 @ 22:23:32
URL: http://cancerkriget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0