Forstätta eller inte....?

Jag är lite trött på att skriva i bloggen. Skriver jag för mig själv, skriver jag för andra, är folk intresserade, är jag intresserad av att läsa den senare som en gammal dagbok, fyller den någon funktion...osv? Asch, vi får väl se!

Jag har börjat med strålningen och det är inte värre än att jag blir väldigt trött. Det är väl inte så fasligt kul att åka till sjukan varenda dag, men samtidigt är det skönt att komma ut annat än i skogen och se lite folk. Det är skönt att vara sjukskriven och bara gå och skrota i min egen takt hela dagarna. Jag går och fnular lite på hösten, vi får se vilken väg jag väljer, om jag fortsätter på den gamla eller viker av och tar en spännande avfart :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

FORTSÄTT! Jag vill då minsann läsa. Sådetså! Och nu får du snart skriva om dina höstplaner innan jag kryper ur byxorna av nyfikenhet ;-)

Kramis!

2008-05-05 @ 16:19:58
Postat av: Hanna

Kanske ska ta en liten paus från bloggandet då bara? Du får inte sluta helt och hållet! Jag skulle i alla fall sakna att få läsa dina ord.

Jag är grymt nyfiken på vad du har för planer till hösten! Det skulle vara så skoj om du fortsatte med TSP, men om du nu inte känner för det så ska du ju kanske inte göra det. Idag fick vi reda på om vi får fortsätta till tolk, och typ alla kom in =)

Föresten, om du orkar så är du hjärtligt välkommen hem till mig på onsdag kl. 18. Jag fyller ju 25 år då, och ska ha ett lite födelsedagsfika. Många i klassen kommer, plus några andra. Du kan ju fundera på det i alla fall!

många kramar

2008-05-05 @ 18:13:06
URL: http://havskristall.blogg.se
Postat av: Frida med Isac och Balder

Hej Josefin,jag brukar läsa och följa hur det går för deg.Tycker det är så fruktansvärt det du har varit med om.Min mamma har gått igenom det två ggr så jag vet hur tufft du har det. Men fortsätt kämpa och frtsätt skriv.Kram Frida

2008-05-06 @ 11:06:17
Postat av: Jenny

Din blogg är ovärderlig!

2008-05-06 @ 11:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0