Äntligen...

...har min hysteriska aptit börjat lägga sig, jag är inte konstant hungrig längre och jag tänker inte bara på mat. Många har biverkningarna varit på cytostatikan men att jag skulle bli glupsk som en varg var jag inte beredd på. Jag är ett matvrak i vanliga fall, men nu var det riktigit jobbigt och började närma sig hysteri. Tack och lov så är jag inte den som går upp i vikt av att vräka i mig, så på dessa fyra månader har jag bara gått upp något kilo, och då har jag ätit för minst tre *skratt* Chips, godis, bullar, pizza, hamburgare, bakverk och enorma portioner mat, varje timme, all min vakna tid. Jag har en ämnesomsättning att vara tacksam över!

I söndags var jag och mamma på Sound of music på Scandinavium. Jag har alltid varit ett stort fan av Tommy Nilsson så givetvis var jag glad att han var med. Det jag inte var beredd på var att han faktiskt var den som var sämst på att spela teater. Sjunga kan han ju och det kanske han ska hålla sig till. Pernilla Wahlgren var däremot ruskigt bra, likaså barnen ,och nunnorna sjöng fantastiskt fint! Vi hade bra platser, men nästa gång vill jag nog sitta riktigt nära scenen så man ser alla ansiktsuttryck bra, det är inte fullt samma sak att sitta och glo på de stora skärmarna vid sidan av scenen bara för den sakens skull. Trevligt hade vi det i alla fall. Mamma och jag kan bli väldigt fnissiga ihop :-)

image99


För övrigt avskyr jag frisbeegolf för tillfället! Inte för att jag någonsin har provat, det är säkert jätteskoj, utan för att alla dessa kastare invarderar de bästa områdena i Slottskogen med sitt evinnerliga hystande! Måste de verkligen vara överallt hela tiden *morr*

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad jag håller med dig angående frisbeegolfen!!! Hela Nolhaga är invaderat av dessa vinande små tefat! Tyvärr är även Johan en av dom som spelar *suck*

2008-04-15 @ 16:53:05
Postat av: enioreh

Då är vi två. ;) Fast min aptit är alltid glupande. De skrattar åt mig på jobbet när jag vid 7-tiden (när vi sitter ner och får rapport av natten) äter frukost nummer... *trumvirvel* tre! :D Ändå är jag hungrig en timme senare. Hahaha!

2008-04-15 @ 18:33:44
URL: http://blog.enioreh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0